De eerste dagen - Reisverslag uit Bangalore, India van Wouter Jansen - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Bangalore, India van Wouter Jansen - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: Wouter Jansen

Blijf op de hoogte en volg Wouter

08 Februari 2016 | India, Bangalore

Zaterdagmiddag half 3 was het dan zo ver de lange reis van Amsterdam via Dubai om uiteindelijk Bangalore te bereiken. Dit verliep gelukkig allemaal zonder vertraging en ook vrij comfortabel. Eenmaal aangekomen en toegestaan het land te betreden stond er een chauffeur op ons te wachten om ons naar het appartement te brengen. Tijdens deze rit keek ik mijn ogen, ondanks de vermoeidheid van de reis, uit. Het verkeer blijkt geen echte regels te hebben en de toeters komen hier niks tekort. Na een rit van 50 minuten tot aan het appartement had ik de knollen ondertussen aardig op. Rond 10uur Indiase tijd was het dan ook hoog tijd voor een schoonheidsslaapje. S-avonds was het natuurlijk even zaak de omgeving te gaan verkennen. Van stortplaatsen met vuil via koeien op de weg naar grootte warenhuizen met luxe, alles is mogelijk. Ik heb tot nu toe al veel indrukken op gedaan en ik denk dat er nog vele zullen volgen. Morgen begint de introductie week van de Christ University, dus dan zal het een en ander over de omgeving en de werkzaamheden hier wat duidelijker worden.

  • 15 Februari 2016 - 14:54

    Kees-Jan:

    Hallo Wouter,
    Je houdt het nu nog even beperkt, maar ik ga er helemaal vanuit dat je volgende blog een uitgebreid verhaal zal zijn over wat je allemaal al beleefd hebt! Succes bij de introductie en de eerste dagen op school.
    Kees-Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Bangalore

Wouter

Actief sinds 14 Jan. 2016
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 3312

Voorgaande reizen:

06 Februari 2016 - 14 Juni 2016

Bangalore

Landen bezocht: